Зона вільної торгівлі між Україною та Канадою ефективно запрацює в разі державних заходів з дерегуляції ЗЕД – Денис Красніков

08 июн, 14:45

Відміна  з боку держави ліцензування інвестицій для створення представництв українських компаній за кордоном та лібералізація вимог щодо  строків повернення валютної виручки зможе дати можливість реалізувати потенціал зони вільної торгівлі між Україною та Канадою, - вважає віце-президент УСПП, координатор Центру підтримки експорту Денис Красніков.  Бізнес же, на думку експерта, для цього повинен шукати ніші та проводити активну маркетингову політику.
За словами Дениса Краснікова, ратифікація угоди щодо Зони вільної торгівлі з Канадою – це важливий етап на шляху відкриття доступу українських товарів на канадський ринок. Проте, на думку експерта, збільшення постачання українських товарів не може відбутися стрімко, наприклад, у поточному році.
«Наразі товарообіг між Україною та Канадою надзвичайно низький. Тому щоб у  канадців був попит на наші товари,  необхідно його стимулювати, - зазначив  Денис Красніков, - Якщо ми говоримо про українські товари з високою доданою вартістю, то для їхнього просування на канадський ринок необхідне відкриття представництв в Канаді, що потребує серйозних видатків. Крім того, треба фінансувати рекламні та промо- компанії. А це чималі кошти. Але іншого шляху немає – без витрат на «розкрутку» українські товари на канадському ринку не знайдуть попиту місцевих споживачів».
За оцінкою координатору Центру підтримки експорту при УСПП, для плідної роботи українських експортерів на канадському ринку потрібні зміни у законодавстві, а також спільні дії Кабміну та НБУ. Серед кроків, які бізнес чекає від держави першочерговими є відміна ліцензування інвестицій для створення представництв українських компаній за кордоном та створення більш ліберальних та стабільних (не змінюваних у часі) умов для повернення валютної виручки. На сьогодні це 180 днів – термін, що робить неможливими поставки товарів з відстрочкою платежу, а також під гарантії іноземних контрагентів.
За словами Д.Краснікова, найбільш затребуваними серед канадських споживачів може бути українська трубна продукція,  IT – продукція, товари АПК, продукти харчування  (мед, майонез, кетчупи, вершкове масло та ін.), органічна продукція.
За даними Центру підтримки експорту при УСПП, за 2016 рік в Канаду було експортовано 64 товарні позиції лише на 33 млн. доларів США  (за даними канадської статистики). Це на 57% більше, ніж у в 2015 році. Основу українського експорту складають сировинні товари. Наприклад  соєві боби на суму 20 млн. доларів США  - це 60% українського експорту до Канади, ще 7 млн. доларів США  - концентрат яблучного соку.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/218814.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua