Розгляд звернень громадян фіскальною службою Донеччини - запорука спільних досягнень

16 июн, 13:17

Найчастіше до фіскальної служби області мешканці Донеччини звертаються за отриманням роз’яснення податкового законодавства, проведення контрольно-перевірочної роботи та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, а також з метою інформування про ухилення від сплати податків.
Так, за січень-травень цього року до фіскальної служби надійшло 218 письмових звернень громадян, що на 38 звернень або на 13,5% більше, ніж за відповідний період 2016 року.
З початку року розглянуто 189 письмових звернень, за їх результатами:
- на 163 звернення надано відповідні роз`яснення;
- 6 звернень вирішено позитивно;
- 5 звернень направлено на розгляд за належністю до інших органів;
- 6 звернень повернуто авторам, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;
- в 1 зверненні відмовлено в задоволенні;
- 8 звернень не підлягало розгляду.
Усі звернення розглянуті ґрунтовно та якісно, без порушення термінів.
Зокрема, в травні 2017 року надійшло 38 письмових звернень громадян, що на 26,7 % більше відповідного періоду 2016 року.
Крім того, з початку року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області та територіальних органів проведено 29 прийомів громадян, у тому числі 14 виїзних, що складає майже 50 % від загальної кількості.
Звертаємо увагу громадян, що вони також мають можливість потрапити на особистий прийом до керівництва як на районному, так і на обласному рівні, згідно із затвердженими графіками прийому.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/219060.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua