07 июл, 15:35
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
На головній сторінці офіційного веб-порталу Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) повідомила, що нею забезпечується функціонування «Електронного кабінету платника» (ЕКП), за допомогою якого можливо сформувати та надіслати до органів ДФС електронні документи. Вхід до ЕКП здійснюється за посиланням cabinet.sfs.gov.ua з використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК).
При цьому перевірка ЕЦП здійснюється при вході в особистий кабінет ЕКП шляхом перевірки чинності посиленого сертифіката за даними відповідного он-лайн сервісу АЦСК (OCSP). У разі, якщо сервер АЦСК не доступний, ідентифікацію платника здійснити не можливо, про що платнику формується відповідне повідомлення.
Крім того, у рубриці «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДФС розміщено Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist).
ДФС повідомила, що прийняття та обробка «Єдиним вікном подання електронної звітності» електронних документів (податкової звітності, податкових накладних та інших документів) здійснюється з використанням ЕЦП будь-якого АЦСК відповідно до чинного законодавства.
Електронний реєстр суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП, оприлюднюється на офіційному сайті Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України czo.gov.ua/ca-registry.
Платники податків для формування електронних документів самостійно на власний розсуд можуть обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/219659.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua