Розгляд звернень громадян – пріоритетний напрямок діяльності податківців Донеччини

14 июл, 14:53

Робота із зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків в діяльності Головного управління ДФС у Донецькій області. Основні питання, які порушують мешканці Донеччини в письмових запитах є проведення контрольно-перевірочної роботи та сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, роз’яснення податкового законодавства, реєстрація та облік платників, інформування про ухилення від сплати податків.
Так, за 6 місяців поточного року до фіскальної служби надійшло 242 письмових звернення громадян, що на 24 звернення або на 11% більше, ніж за відповідний період 2016 року. Зокрема, у червні 2017 року надійшло 24 письмових звернення громадян.
З початку року розглянуто 220 письмових звернень, за їх результатами:
- на 187 звернень надано відповідні роз’яснення;
- 9 звернень вирішено позитивно;
- 7 звернень направлено на розгляд за належністю до інших органів;
- 7 звернень повернуто авторам, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;
- в 1 зверненні відмовлено у задоволенні;
- 9 звернень не підлягало розгляду.
Усі звернення розглянуті ґрунтовно та якісно, без порушення термінів.
Крім того, з початку року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області та територіальних органів проведено 33 прийоми громадян, у тому числі 16 виїзних, що складає майже 48,5% від загальної кількості.
Звертаємо увагу громадян, що вони також мають можливість потрапити на особистий прийом до керівництва як на районному, так і на обласному рівні, згідно із затвердженими графіками прийому.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/219861.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua