З початку року сервісом ДФС «Пульс» скористалися 11 платників Дніпропетровщини

14 июл, 15:13

Протягом І півріччя 2017 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 11 заявників Дніпропетровської області.
За допомогою сервісу «Пульс» заявники звертались з питань: щодо перевищення терміну надання адмінпослуги (4 звернення). З приводу відмови в прийнятті вхідної кореспонденції зателефонували 3 платники. Черги у ЦОПах турбували 2-х відвідувачів. Один платник скаржився на відмову в записі на особистий прийом. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося одне звернення.
Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна проінформувати про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії (044) 284-00-07.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/219864.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua