Контакт-центром надано 2,4 тис. відповідей щодо користування он-лайн послугами ДФС

25 июл, 14:47

Протягом другого кварталу поточного року працівниками Інформаційно-довідкового департаменту ДФС надано 2421 інформаційно-довідкову послугу на звернення, які надійшли телефоном та електронною поштою, щодо користування он-лайн послугами ДФС. Це складає близько 1 відсотка від загальної кількості звернень, наданих контакт-центром у другому кварталі.
Як і протягом першого кварталу, найбільша кількість запитань платників стосувалася можливостей сервісу «Електронний кабінет платника». Для отримання інформації з цього сервісу надійшло 861 звернення.
Користування сервісом «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) цікавило 750 заявників.
Серед інших питань – принципи функціонування та можливості електронного кабінету платника (249 звернень), правила користування сервісом «Реєстр платників ЄП», розміщеним на веб-порталі ДФС (135), сервісом «Отримання відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді» (124) тощо.
Найбільша зацікавленість платників щодо користування он-лайн послугами ДФС була у квітні 2017 року. Із запитаннями щодо їх використання звернулося 876 платників, що на 162 більше, ніж у травні 2017 року та на 45 порівняно з червнем цього року. 


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/220152.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua