Про особливості електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ

22 авг, 13:23

Проблема роботи Системи автоматизованого моніторингу відповідностей податкових накладних/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних на сьогодні дуже хвилює платників ПДВ. Адже вона працює лише півтора місяця і поки що недосконала. В зв’язку з цим фахівці ДПІ у Центральному районі м.Дніпра провели семинар  (практикуми) для платників податків.
В’ячеслав Ігорович Петерс, виконувач обов’язків начальника інспекції, проінформував присутніх про новий механізм адміністрування ПДВ, запроваджений Податковим кодексом України. Мета його створення - підвищення ефективності боротьби з ухиленнями від оподаткування, який дозволяє автоматично аналізувати податкову накладну на наявність ризиків. Адже система вже на стадії реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування унеможливлює безпідставне формування податкового кредиту навіть до моменту подання податкової декларації з ПДВ. а її економічний ефект від цього - додаткові надходження ПДВ до бюджету.
«Цей новий механізм дозволяє автоматично аналізувати податкову накладну на наявність ризиків, – зазначив під час семінару В’ячеслав Ігорович. – Умови чіткі та зрозумілі, виключають будь-який фактор "ручного" втручання та визначені наказом Мінфіна. Якщо у компанії немає дозвільних документів на здійснення відповідної господарської діяльності, якщо націнка на товар перевищує півтора рази, ризикового товару на складах більше 75% або, наприклад, сумарне значення ПДВ у зупинених накладних більше за середнє значення сплати ПДВ за останні 12 місяців, то система зупинить таку реєстрацію.
Запрошена для участі у семінарі начальник відділу  адміністрування ПДВ території обслуговування  ДПІ у Центральному районі м.Дніпра управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління ДФС у Дніпропетровській області області Яна Вікорівна Худенко, ознайомила з основними аспектами запровадження системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/ розрахунків коригування в ЄРПН (СМ КОР).
За її словами, СМ КОР здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за визначеною формою, яка відображає специфіку господарської діяльності платника окремо по кожному виду економічної діяльності. У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає визначеним критеріям, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Яна Вікорівна акцентувала увагу присутніх на безумовному дотриманні  правил заповнення карток та надсилання повідомлень щодо підтвердження реальності здійснення операцій, термінами надсилання зазначених повідомлень.
Особливу увагу було приділено роз’ясненням щодо надання переліку необхідних документів для підтвердження реальності операцій та можливості використання «Електронного кабінету» для подання зазначеного пакету документів.
Запрошені мали можливість отримати змістовні та вичерпні відповіді на запитання, з якими вони звернулися до виступаючих.
Захід у черговий раз переконав, що проведення таких семінарів сприяє розв’язанню питань, що виникають у повсякденній фінансовій діяльності бізнесу.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/220965.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua