Визначено порядок функціонування Електронного кабінету

13 сен, 12:34

З 1 вересня 2017 року набрав чинність Порядок функціонування Електронного кабінету, затверджений наказом Мінфіну України від 14.07.2017. №637 (далі - Порядок). Порядок розроблено з метою реалізації платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами своїх прав та обов'язків, визначених ПКУ, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами.
Електронний кабінет буде забезпечувати електронну форму взаємодії платників податків та державних органів з контролюючими органами, надання/отримання користувачам/користувачами документів, інформації та послуг, передбачених ПКУ.
Електронний кабінет складатиметься з:
- апаратно-програмного комплексу;
- портального рішення для користувачів - платників податків, робота в якому здійснюється он-лайн (через Інтернет у режимі реального часу) та не передбачає обов'язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування;
- портального рішення для користувачів - державних, у тому числі контролюючих, органів;
- програмного інтерфейсу (API), що дає змогу реалізувати повноту функціонала Електронного кабінету;
- інших засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем.
Працюватиме він постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.
ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/221509.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua