15 сен, 14:47
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
Впродовж січня-серпня 2017 року до органів ДФС Дніпропетровської області надійшло 389 письмових звернень громадян, що на 24 звернення більше, ніж за відповідний період 2016 року, з них: 378 заяв, 9 скарг та 2 пропозиції. Безпосередньо до ГУ ДФС у Дніпропетровській області надійшло 306 письмових звернень, з них: 300 заяв та 6 скарг.
Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи (180), інформування про ухилення від сплати податків (51), єдиного соціального внеску (16), реєстрації та обліку платників податків (10), тощо.
Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення керівництвом ГУ ДФС та підпорядкованих ДПІ було проведено 30 особистих прийомів, з них - 5 колективних звернень від громадян.
Основні питання, що порушені громадянами під час особистого прийому стосовно: єдиного соціального внеску, ліцензування певних видів підприємницької діяльності, податкової звітності тощо.
Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/221592.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua