Яка сума витрат на оплату праці найманих працівників включається до складу витрат підприємця-загальносистемника?

18 сен, 12:10

ДПІ у Центральному районі м.Дніпра  повідомляє, що Перелік витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів фізичною особою - підприємцем від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування, визначено у п. 177.4 ст. 177 Податкового кодексу України, далі – ПКУ.
Зокрема, до нього віднесено витрати на оплату праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з таким підприємцем, які включають витрати на оплату основної і додаткової заробітної плати та інших видів заохочень і виплат виходячи з тарифних ставок, у вигляді премій, заохочень, відшкодувань вартості товарів (робіт, послуг), витрати на оплату за виконання робіт, послуг згідно з договорами цивільно-правового характеру, будь-яка інша оплата у грошовій або натуральній формі, встановлена за домовленістю сторін (крім сум матеріальної допомоги, які звільняються від оподаткування згідно з нормами розд. IV ПКУ).
Згідно з розділом III Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, у графі 3а «Сума нарахованого доходу» відображається нарахований дохід повністю, без вирахування сум податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО), у графі 3 «Сума виплаченого доходу» відображається сума фактично виплаченого доходу платнику податку, а саме - без вирахування із суми нарахованого доходу сум ПДФО, який справляється за рахунок доходу найманої особи.
Таким чином, до складу витрат фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування включається сума заробітної плати, нарахованої найманому працівнику, без вирахувань.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/221628.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua