20 сен, 15:09
Нікопольська ОДПІ доводить до відома платників, що 05.09.2017 набрали чинності зміни до Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату (далі – Порядок), затверджені Наказом Міністерства соціальної політики України і Міністерства фінансів України від 22.05.2017 №842/516 «Про затвердження Змін до Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату» та постановою правління Пенсійного фонду України від 22.05.2017 №10-2 «Про внесення змін до постанови правління Пенсійного фонду України від 28.03.2016 №6-1» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за №953/30821) (далі – Наказ №842/516).
Порядком визначається механізм обміну інформацією на центральному рівні між Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) та Пенсійним фондом України (далі – ПФУ), а також порядок складання та подання ПФУ запитів на отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) щодо надання даних про заробітну плату (дохід) за період з 01 січня 1998 року до 01 липня 2000 року (за наявності) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату.
Суб’єктами інформаційного обміну відповідно до цього Порядку є ДФС та ПФУ.
Структура, формат відомостей, що наведені у розділі III цього Порядку, форма журналу обліку запитів і відповідей, вимоги до захисту інформації та механізм взаємодії інформаційних систем визначаються спільно ПФУ і ДФС та оформляються протоколами обміну інформацією, підготовленими відповідно до цього Порядку.
Звертаємо увагу, що зокрема, у розділі ІV Порядку пункти 5, 6 викладено у новій редакції:
«Пункт 5: відповідь, що надійшла від ДФС до ПФУ, перевіряється на відповідність встановленому формату на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML). Якщо відповідь, що надійшла від ДФС до ПФУ, не пройшла перевірку цілісності та відповідності структурі, затвердженій протоколом, ПФУ в електронній формі інформує про це ДФС. ДФС протягом одного робочого дня, що настає після дня отримання відповідного повідомлення від ПФУ, зобов’язана надати коректно сформовану відповідь замість раніше наданої.
Пункт 6: «Запит вважається неприйнятим та не обробляється, якщо такий запит не пройшов перевірку на відповідність встановленому формату на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML) або якщо запит надіслано повторно. Про це ДФС протягом одного робочого дня в електронній формі інформує ПФУ. ПФУ протягом одного робочого дня, що настає після дня отримання відповідного повідомлення від ДФС, надає коректно сформований файл замість раніше наданого.».
Крім того, Наказом №842/516 визначено, що інформація, яка передається, обробляється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних» і використовується ПФУ виключно з метою призначення пенсії у разі втрати документів про нарахування та виплату заробітної плати (доходу), не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.
Наказ №842/516 опубліковано в офіційному виданні «Офіційний вісник України» від 05.09.2017 №69.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/221741.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua