Звернення на антикорупційний сервіс «Пульс» зменшились на 66 відсотків

22 сен, 10:53

За січень-серпень 2017 року на антикорупційний сервіс «Пульс» ДФС України надійшло 63 звернення від платників податків Дніпропетровської області, що на 122 звернення або на 66 відсотків менше, ніж за аналогічний період 2016 року. За тематикою найбільше всього платників звертались щодо:
● звітності та реєстрації накладних(32),
● щодо черг в Центрах обслуговування платників (2);
● відмови в прийнятті вхідної кореспонденції (3);
● перевищення терміну надання адмінпослуги (4);
● системи електронного адміністрування ПДВ (10),
● роботи органів ДФС (4).
Зменшення кількості звернень платників свідчить про налагодження партнерських відносин з бізнесом та громадськістю, прозоре адміністрування податків і зборів, а також про проведення упереджувальної та роз’яснювальної роботи з працівниками органів ДФС щодо дотримання чинного антикорупційного законодавства.
Антикорупційний сервіс «Пульс» ДФС України приймає звернення від громадян щодо можливих корупційних та кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності працівників органів ДФС, переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням або незаконним звільненням від митного контролю, утворення черг на митних постах та у Центрах обслуговування платників, відмови у записі на особистий прийом тощо.
Громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4».


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/221803.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua