13 окт, 16:15
Впродовж січня – вересня 2017 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 102 заявника Дніпропетровської області. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зменшилась на 88 одиниць.
«Більше половини дзвінків стосувались питань, які виникають при поданні податкової звітності та реєстрації накладних (56 звернень). Крім того, платники порушували питання щодо системи електронного адміністрування ПДВ (18 звернень). З роботою органів ДФС пов’язані 9 звернень тощо. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 1 звернення», – повідомила начальник управління обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олена Ярова.
Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Залишити інформацію щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників органів ДФС та інших питань можна зателефонувавши до Контакт-центру ДФС за номером 0800-501-007 та обравши відповідний напрямок у меню інтерактивного голосового автовідповідача (4 – для залишення інформації на сервіс «Пульс»).
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/222513.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua