На «гарячій лінії» - електронні сервіси ДФС України

01 ноя, 14:15

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія», який проведено начальником обслуговування платників ДПІ у Центральному районі м.Дніпра Світланою Іщенко був присвячений питанням роботи електронних сервісів ДФС України.
Пропонуємо вашій увазі питання, що найбільше турбують платників податків та відповіді на них.
 
Питання 1: Які електронні сервіси та послуги надаються органами ДФС?
Відповідь: Сформувати та надіслати до ДФС податкову звітність, перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також почерпнути іншу корисну інформацію можна, скориставшись сервісами «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків».
Для платників діє загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (спрощено «ЗІР»), який дозволяє здійснювати пошук інформації з проблемних питань, особливостей справляння різних податків і зборів, в тому числі з використанням ключових слів, назв нормативно-правових актів, шляхом перегляду відомостей за певні періоди часу.
Також ДФС України пропонує скористатися наступними сервісами: «Інформація з реєстрів», «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Дані Реєстру волонтерів АТО», «Інформація про максимальні роздрібні ціни», «Система обліку публічної інформації (тестова версія»)», «Реєстр індивідуальних податкових консультацій».
  Сервіс «Пульс» гарантує платнику послуги з оперативного вирішення проблемних питань, моментальне реагування на заявлені факти неправомірних дій або бездіяльності працівників служби.
  «Декларування громадян» надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді;
Також на веб-порталі відомства розміщено сервіси «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна митниця».
На сьогодні електронне спілкування, електронні сервіси стали нормою, відсунувши на другий план паперову бюрократію, черги, непорозуміння в спілкуванні тощо.
Питання 2: Які функції включає електронний сервіс "Електронний кабінет платника"?
Відповідь: Державна фіскальна служба запустила модернізований електронний сервіс "Електронний кабінет платника".
Вхід до кабінету здійснюється за адресою cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.
Сервіс включає дві функціональні частини: відкрита (загальнодоступна) і приватна (особистий кабінет).
Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису). Зокрема, через відкриту частину платник має можливість:
- скористатися інформацією з реєстрів, які є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);
- отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов'язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
- отримати контакти і адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);
- ознайомитися з новинами ДФС;
- скористатися іншою корисною інформацією.
Робота з електронним сервісом в персональній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП), де після ідентифікації особи надається можливість:
- скористатися індивідуальним податковим календарем;
- переглянути та перевірити свої облікові дані;
- створити запит для отримання інформації;
- подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість (ПДВ), заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
- направити лист органу ДФС;
- переглянути стан розрахунків з бюджетом;
- зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних; - скористатися сервісами системи "Електронного адміністрування ПДВ" (для платників ПДВ).
Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет – «Стан розрахунків з бюджетом»)
 
Через «Електронний кабінет платника» можливо подати Декларацію з податку на прибуток.
ДПІ у Центральному районі м.Дніпра інформує про можливість подання засобами електронного зв’язку, а саме через сервіс «Електронний кабінет платника» податкової декларації з податку на прибуток підприємств за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 №897 у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №467 (далі – Декларація), для платників податку на прибуток з базовим звітним періодом квартал.
         Звертаємо увагу на тому, що відповідно до вимог п.46.2 ст.46 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями платник податку на прибуток подає разом з Декларацією фінансову звітність, яка є невід’ємною частиною Декларації.
         Оскільки форма Декларації містить обов’язкові для заповнення позначки щодо наявності поданих до Декларації додатків – форм фінансової звітності (абзац 11 п.48.3 ст.48 Податкового кодексу України), то Декларація подається після подання фінансової звітності і отримання квитанцій щодо її прийняття.
Додатково: граничний термін подання Декларації за ІІІ квартал 2017 року – 09.11.2017.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/222992.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua