Кількість звернень на сервіс «Пульс» по Дніпропетровській митниці ДФС зменшилась майже в три рази

19 дек, 12:19

За січень-листопад 2017 року на сервіс ДФС України «Пульс» по Дніпропетровській митниці ДФС надійшло 5 звернень. Всі звернення стосувалися затримок у митному оформленні товарів. Отримані звернення розглянуті та вирішені працівниками митниці у встановлений термін. У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року кількість звернень зменшилась 8 одиниць.
Нагадуємо, що розгляд звернень, що надійшли на антикорупційний сервіс «Пульс» у 2017 році проводиться відповідно до вимог нового Порядку опрацювання інформації, яка надходить на антикорупційний сервіс «Пульс», затвердженого наказом ДФС України № 475 від 12.07.2017 року.
Номер телефону сервісу ДФС України «Пульс» 0800-501-007 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/224284.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua