Надсилання в електронній формі документів, які передбачено Порядком обліку платників податків

10 янв, 15:25

Чи має право суб’єкт господарювання надсилати в електронній формі документи, які передбачено порядком обліку платників податків (ф. № 1-ОПП, № 5-ОПП, № 1-РПП, № 8-ОПП, № 17-ОПП, № 20-ОПП) та Повідомлення про відкриття/закриття рахунка платника податків у фінансовій установі через Єдине вікно подання електронної звітності або сервіс «Електронний кабінет платника»?
      ДПІ у Центральному районі м.Дніпра повідомляє, що відповідно до п. 421.1 та п. 421.2 ст. 421 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, шляхом, зокрема заповнення, перевірки та подання податкових декларацій, звітності до контролюючого органу, а також забезпечення взаємодії платників податків з контролюючими органами з інших питань, передбачених ПКУ, яка може бути реалізована в електронній формі засобами електронного зв’язку.
            Згідно з п. 7.2 розд. VII, п. 8.4 розд. VIIІ, п. 9.3 розд. ІХ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Мінфіну від 22.04.2014 № 462) (далі – Порядок), платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати заяви за формами № 17-ОПП, № 1-ОПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку» та повідомлення за формою № 20-ОПП засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Можливості подання в електронному вигляді платниками податків заяв за формами № 5-ОПП, № 1-РПП, № 8-ОПП не передбачено.
Подання в електронному вигляді заяви за формою № 1-ОПП передбачено виключно у разі подання заяви з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку».
Вимоги щодо подання банками та іншими фінансовими установами повідомлення про відкриття/закриття рахунка платника податків до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунків встановлені ст. 69 ПКУ.
Обмін інформацією щодо відкриття/закриття рахунків платників податків між ДФС та банками здійснюється в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідно до положень Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 зі змінами та доповненнями.
Таким чином, платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, мають право подавати через Єдине вікно подання електронної звітності або сервіс «Електронний кабінет платника»:
заяви за формою № 17-ОПП;
заяви за формою № 1-ОПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку»;
повідомлення за формою № 20-ОПП.
Банки та інші фінансові установи подають повідомлення про відкриття/закриття рахунка платника податків у фінансовій установі через Єдине вікно подання електронної звітності.
З 01.09.2017 банки та інші фінансові установи мають можливість направляти та отримувати електронне повідомлення про відкриття//закриття рахунка платника податків через сервіс «Електронний кабінет платника».


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/224748.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua