02 апр, 12:26
З моменту створення, з 31 березня 2008 року по 2017 рік, Контакт-центр ДФС надав понад 9,1 млн. інформаційно-довідкових послуг платникам телефоном, факсом та електронною поштою. Про це повідомив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов.
За його словами, з перших днів роботи Контакт-центру спостерігалося щоденне зростання попиту серед населення на інформаційні послуги, про що свідчить статистика звернень. Так, у 2008 році було надано 142,4 тис. відповідей, в 2010 році — 425,2тис., в 2017 році – вже надано майже 1,2 млн. відповідей.
«Контакт-центр є своєрідним індикатором проблемних питань, які виникають у процесі справляння податків, митних платежів, єдиного внеску. Чим більше звернень надходить до Контакт-центру, то чіткіше розуміємо, де існують проблеми. І це дає можливість службі реагувати на них і визначати пріоритетні питання, які потребують вирішення», - зазначив Іван Романов.
Він повідомив, що заявники також мають можливість цілодобово звертатися до сервісу «Пульс» (обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі Контакт-центру ДФС напрямок «4» та на електронну пошту idd@sfs.gov.ua) з інформацію щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб ДФС та її територіальних органів. Результати розгляду інформації клієнти отримують протягом 3 робочих днів.
З початку роботи сервісу «Пульс», з 2012 по 2017 роки, до нього звернулось майже 32 тис. заявників. Задоволеність результатами розгляду інформації висловили 75 відсотків опитаних респондентів.
Платники податків також мають можливість самостійного пошуку інформації шляхом ознайомлення з редакціями відповідей на запитання, з якими звертаються клієнти до Контакт-центру телефоном, електронною поштою та письмово за допомогою загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР). З 2013 року зафіксовано понад 10 млн. звернень платників до ЗІР.
«Цього року виповнюється 10 років з моменту, як було започатковано абсолютно новий механізм в організації обслуговування платників податків, який надав можливість громадянам з усіх регіонів України та за її межами, отримувати кваліфіковані інформаційно-довідкові послуги у режимі он-лайн у зручний для них час за телефоном, факсом та електронною поштою, не витрачаючи час на особисте відвідування органів ДФС. Проект «Модернізація державної податкової служби – 1», який був передумовою для створення Інформаційно-довідкового департаменту та підписання Угоди про позику між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку, цілком себе виправдав», – підкреслив Іван Романов.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/226891.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua