03 апр, 11:00
Розбитий екран - причина 80% звернень власників гаджетів в сервісні центри. Аналітики компанії MOYO.ua назвали смартфони, які приносять в СЦ для заміни дисплея частіше за інших.
Більшість смартфонів сьогодні оснащені скляним дисплеєм, стійким до подряпин і потертостей. Але це все ж скло і при падінні на тверду поверхню з висоти - ймовірність розбити екран досить висока. Тому ТОП самих б'ються телефонів практично повністю складається з лідерів продажів з похибкою на якість екрану. І це цілком логічно, що чим більше пристроїв на руках у людей, тим частіше конкретна модель потрапляє в сервісні центри.
Згідно зі статистикою сервісного відділу компанії MOYO.ua, кожен шостий смартфон протягом року повертають в магазини з розбитим екраном. Такі дані наводяться на основі аналізу послуги «Скрін-сервіс», що дозволяє за 10% від вартості пристрою, отримати одноразову безкоштовну заміну дисплея протягом року.
«Скрін-сервіс» також популярний серед покупців ноутбуків, планшетних комп'ютерів і смарт-годин, кажуть в MOYO. Статистика розбитих екранів для цих пристроїв приблизно відповідає показникам битих дисплеїв смартфонів і становить 17-18% протягом першого року після покупки.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/226916.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua