22 июн, 12:21
Впродовж січня – травня поточного року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» надійшло 322 звернення від платників податків та громадян Дніпропетровської області.
Всі звернення розглянуті, про вжиті заходи проінформовано заявників у встановлені законодавством терміни.
Понад 60% звернень суб’єктів господарювання та громадян стосувались питань, які виникають під час подання звітності та реєстрації накладних – 196 звернень.
Крім того, від мешканців регіону на сервіс «Пульс» отримано дзвінки з приводу питань роботи органів ГУ ДФС області (72 звернення), системи електронного адміністрування ПДВ (22 звернення), роботи Центрів обслуговування платників та перевірок суб’єктів господарювання (по 10 звернень) тощо. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 4 звернення.
Нагадаємо, номер телефону сервісу ДФС України «Пульс» 0-800-501-007 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/228930.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua