Протягом дев’яти місяців 2018 року сервіс ДФС України «Пульс» отримав 466 запитів від платників Дніпропетровщини

25 окт, 14:55

Впродовж трьох кварталів поточного року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулося 466 заявників Дніпропетровської області.
«Більше половини питань (258), порушених у зверненнях, стосувалися звітності та реєстрації податкових накладних. Також, за допомогою сервісу «Пульс» заявники звертались з питань щодо роботи органів ДФС Дніпропетровської області (130 звернень). Крім того, з приводу роботи системи електронного адміністрування ПДВ зателефонували 27 платників. Робота Центрів обслуговування платників турбувала 16 громадян. З питаннями щодо перевірок суб’єктів господарювання звернулось 12 платників. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 10 звернень. Інших питань – 13», - зазначила заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Вікторія Каліногорська.
Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна проінформувати про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії 0-800-501-007 (напрямок «4»).


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/231676.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua