21 ноя, 10:54
У переважній більшості громадяни Дніпропетровської області використовують сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» для з’ясування питань щодо подання звітності та реєстрації накладних. Цієї тематики стосувалось 268 звернень.
Питання щодо роботи органів ДФС порушив 151 заявник. Робота системи електронного адміністрування ПДВ цікавила 32-х запитувачів, з приводу роботи ЦОП та перевірок суб’єктів господарювання звернулися 17 та 12 платників відповідно, з антикорупційної тематики – 11 громадян тощо.
Всі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна проінформувати про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії 0-800-501-007 (напрямок «4»).
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/232260.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua