01 июл, 15:06
За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру (п. 299.9 ст. 299 Податкового кодексу України).
Наразі форма запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку не встановлена.
До затвердження відповідних форм запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, подається запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку в довільній формі, на підставі якого видається тимчасовий витяг з реєстру платників єдиного податку.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (https://czo.gov.ua/trustedlist).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою:http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФСhttp://sfs.gov.ua/.
Меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати довільну кореспонденцію (лист, запит тощо) до відповідного органу ДФС.
Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення або вибір із запропонованих наступних реквізитів: - регіон в якому знаходиться орган ДФС; - орган ДФС, до якого відправляється лист; - тип документа; - тематика звернення; - короткий зміст листа; - сканований документ, який необхідно завантажити (файл повинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 2 МБ).
Зберегти проект листа можна натиснувши кнопку «Зберегти чернетку», підписати та надіслати до органу ДФС – натиснувши кнопку «Підписати і надіслати».
Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДФС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДФС, до якого даний запит направлено.
Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДФС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.
Відповіді на запити та квитанції щодо обробки заяв і запитів платник може переглянути в меню «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.
Крім того, в меню «Заяви, запити для отримання інформації» платник також має можливість створити та надіслати довільну кореспонденцію (лист, запит тощо) до відповідного органу ДФС.
Отже, фізична особа – підприємець – платник єдиного податку через меню «Листування з ДФС» або «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету має право завантажити лист до органу ДФС, зокрема, запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку у довільній формі, підписати кваліфікованим електронним підписом та надіслати.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/237093.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua