Порядок подання декларації в електронному вигляді через Електронний кабінет платника під час «гарячої лінії»

17 фев, 15:36

Днями начальник Нікопольської ДПІ Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Наталія Міщенко під час проведеного сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія», надала відповіді на питання громадян стосовно зазначеної теми.
Питання 1: Які переваги подання декларації в електронному вигляді через Електронний кабінет?
Відповідь: З метою підвищення якості обслуговування платників податків та спрощення процедури подання податкової декларації ДПС запроваджено новий електронний сервіс в «Електронному кабінеті» в частині часткового заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр), та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.
Зазначений сервіс часткового попереднього заповнення декларації надає можливість платникам податків:
- скоротити час і витрати на подання звітності;
- мінімізувати помилки при заповненні декларації;
- надати копії первинних документів як додаток до декларації в онлайн режимі.
Питання 2: Як скористатись новим електронним сервісом в «Електронному кабінеті»?
Відповідь: Скористатись зазначеним сервісом зможуть особи, які мають кваліфіковані сертифікати відкритих ключів, зокрема: КНЕДП - ІДД ДПС; АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»; АЦСК ПАТ «УкрСиббанк»; АЦСК АТ «Ощадбанк»; АЦСК «МASTERKEY» ТОВ «АРТ-МАСТЕР»; АЦСК ТОВ «КС»; АЦСК ДП «УСС»; АЦСК «ТОВ «Алтерсайн»; АЦСК ДП «Український інститут інтелектуальної власності» тощо.
Для початку використання нового сервісу необхідно спочатку здійснити запит на отримання відомостей з Державного реєстру.
Після отримання відповіді від ДПС, про що можливо дізнатися скориставшись розділом «вхідні/вихідні документи», слід використати режим «Декларація про майновий стан і доходи». Звертаємо увагу, що отримання відомостей з Державного реєстру потребує деякий час (від 10 до 20 хвилин) і автоматичне часткове заповнення декларації здійснюється лише після отримання відповіді з Державного реєстру.
Для завантаження даних з Державного реєстру та наявних відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна до декларації слід застосувати режим «Заповнити на основі даних ДПС».
При цьому платникам податків слід враховувати те, що наявна інформація може бути не повною, оскільки формується на підставі даних Державного реєстру та не враховує дані щодо отриманих платником податків доходів від інших фізичних осіб та іноземних доходів.
Дані щодо отриманих доходів за 2019 рік в повному обсязі буде сформовано у Державному реєстрі протягом 50 днів після закінчення року, тобто останній день обробки звітності − 22.02.2020.
Питання 3: Як перевірити та направити заповнену декларацію?
Відповідь: Сервіс надає можливість змінити будь-яке значення, автоматично заповнене у декларації. Для визначення податкових зобов’язань слід застосувати режим «перерахунок». Після перевірки алгоритму заповнення декларації шляхом застосування режиму «перевірити», платник податків повинен зберегти декларацію (режим «зберегти»), підписати (режим «підписати») та надіслати до контролюючого органу.
Також через зазначений сервіс можна направити податкову декларацію до контролюючого органу з копіями первинних документів, зокрема для використання права на податкову знижку. Для цього платнику податків слід використати режим «Документ довільної форми».
Слід зазначити, що завантаження документів у довільній формі (копій первинних документів) здійснюється єдиним файлом типу PDF або PNG або JPG.
Разом з тим, відповідно до ст. 47 Податкового кодексу України відповідальність за порушення порядку заповнення документів податкової звітності та недостовірність інформації, наведеної у зазначених документах, несуть, зокрема, фізичні особи – платники податків.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/241999.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua