21 окт, 14:15
Для автоматичного призначення пенсії необхідно отримати електронний підпис.
У Пенсійному фонді роз'яснили українцям, як скористатися сервісом автоматичного призначення пенсії. Про це повідомляється на Facebook-сторінці видання ПФ "Пенсійний кур'єр".
Для доступу до сервісу спочатку потрібно отримати кваліфікований електронний підпис, потім зареєструватися на порталі електронних послуг Пенсійного фонду.
Після авторизації на цьому порталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису користувач повинен заповнити анкету-заяву, вказавши свої паспортні дані, адресу проживання та реєстрації, а також дані щодо обраного способу отримання пенсії та пенсійного посвідчення.
Потім потрібно додати відскановані копії документів (обов'язкові та інші, що підтверджують права на доплати та пільги).
Далі анкету-заяву потрібно підписати кваліфікованим електронним підписом та надіслати до Пенсійного фонду.
За результатами опрацювання анкети-заяви користувач отримає інформацію щодо автоматичного призначення пенсії, а також про дату призначення пенсії та її розмір.
Додатково звертатися до органів Пенсійного фонду та особисто відвідувати їх немає необхідності. Пенсію призначать автоматично при досягненні пенсійного віку.
Інфографіка: Пенсійний фонд України
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/247853.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua