Digital Banking Conference. Які цифрові трансформації відбуваються у банківському секторі

26 окт, 14:15

Засоби електронної ідентифікації все частіше використовуються банками для встановлення особи клієнта.

Банки та небанківські фінустанови все частіше використовують засоби електронної ідентифікації для встановлення особи клієнта. Про це повідомила заступниця міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська в ході конференції Digital Banking Conference & First FinTech Stand Up.

Така ідентифікація дозволяє з’ясувати, чи не є паспорт фізичної особи викраденим або втраченим, а також дозволяє здійснити верифікацію (перевірку) ідентифікаційного коду (картки платника податків) фізособи.

Що стосується юридичних осіб, то електронна ідентифікація дозволяє перевірити ідентифікаційний код керівника компанії, а також код юрособи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України (ЄДРПОУ). Також за допомогою засобів електронної ідентифікації можна перевірити наявність необхідних повноважень у фізособи, яка є представником юридичної особи.

Крім того, у системі електронної ідентифікації можлива перевірка інформації щодо фізичної особи-підприємця (ФОП).

За даними Мінцифри, вже близько 5 млн українців користуються мобільним додатком Дія, який є частиною проєкту "Держава у смартфоні". Цей додаток дозволяє отримувати різні послуги (у тому числі державні) в режимі онлайн. Наприклад, з використанням платформи Дія можна зареєструвати ФОП або ТОВ за 7 хвилин.

Людмила Рабчинська також додала, що у 2019 році українцям видали 6 млн електронних підписів, а в системі електронної ідентифікації ICEI щодня здійснюється близько 35 000 транзакцій.

Як повідомив учасник конференції, віце-президент з розвитку бізнесу MasterCard в Україні та Молдові Юрій Батхін, за перші 9 місяців 2020 року кількість токенізованих операцій з використанням карт MasterCard, випущених українськими банками, збільшилася вдвічі у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.

За його словами, у третьому кварталі нинішнього року частка безконтактних транзакцій з використанням карток MasterCard склала 72% від загальної кількості транзакцій у фізичному рітейлі. Для порівняння, у третьому кварталі 2019 року цей показник складав трохи більше 50%.

У 2020 році платіжна система MasterCard запустила в Україні послугу покупки товарів у торговій мережі з можливістю одночасного отримання готівки, а також послугу поповнення карт у касі магазину.

За словами директора з розвитку консалтингових послуг MasterCard Advisors в Україні та Молдові Алекса Романського, близько 60% клієнтів банків по всьому світу зараз користуються новими фінансовими технологіями. До 2025 року більшу частину робочої сили становитиме покоління міленіалів (покоління людей, які народилися у період з 1981 року по 2000 рік). Оскільки вони переважно обирають цифрові канали взаємодії, то потенційно є клієнтами так званих необанків (це віртуальні банки без відділень, що здійснюють операції в режимі онлайн). Такі банки швидше випускають нові продукти та активніше використовують нові технології.

ЛIГАБiзнесIнформ


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/247968.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua