18 ноя, 15:12
Організаційно – розпорядчому управлінню ГУ ДПС, доручено організацію якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС.
Всього за січень – жовтень 2020 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 467 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
► щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 300 звернень (64,24 відс.);
► щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 85 (18,2 відс.);
► щодо якості надання адміністративних послуг – 32 (6,9 відс.);
► щодо роботи центрів обслуговування платників – 14 звернень (3 відс.).
Крім того, 23 заявника висловили занепокоєння діями посадових осіб ГУ ДПС у Дніпропетровській області щодо можливих корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону України «Про запобігання корупції». За результатами перевірки інформація не підтвердилась.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/248449.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua