Поліси автоцивілки. В Україні скоротилися терміни врегулювання страхових вимог

01 дек, 14:15

Страхові компанії, які займаються автоцивілкою, почали швидше відшкодовувати збитки водіям.

У третьому кварталі середній строк урегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну автовласників у ДТП, склав 73 дні, тоді як у другому кварталі 2020 року цей показник складав 77 днів. Про це повідомили у Моторному (транспортному) страховому бюро України (МТСБУ).

В системі прямого врегулювання збитків (коли постраждалий у ДТП звертається за відшкодуванням не до страхової компанії винуватця аварії, а до компанії, де він придбав поліс автоцивілки) середній строк урегулювання у третьому кварталі склав 40 днів, що на три дні менше, ніж у другому кварталі.

Частки вимог, урегульованих у термін до 60 днів після ДТП та до 90 днів після ДТП, збільшились у третьому кварталі з 55,3% до 57,7% та з 69,9% до 73,9%.

Скільки укладено договорів

Кількість укладених договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів у третьому кварталі склала 2,24 млн, що на 8,7 % більше, ніж за аналогічний період 2019 року.

Сума страхових платежів – 1,65 млрд грн (+30% у порівнянні з третім кварталом 2019 року).

Страхові компанії у третьому кварталі врегулювали понад 36 100 вимог постраждалих у ДТП, за якими виплатили 703,3 млн грн.

Показник кількості врегульованих вимог зріс на 9,1 % у порівнянні з третім кварталом 2019 року, а показник суми виплат – на 13,1%.

До трійки компаній-лідерів за кількістю укладених договорів увійшли: СК "Оранта", СГ "ТАС" та "УПСК" (вони ж були лідерами і в другому кварталі цього року). Лідерами за кількістю врегульованих вимог постраждалих є СГ "ТАС", СК "Оранта", "УПСК".

Як часто українці скаржаться на страхові компанії

У третьому кварталі до МТСБУ надійшло 328 скарг від потерпілих на дії страхових компаній. Це на 48 скарг менше, ніж у другому кварталі цього року і на 72 скарги менше, ніж за аналогічний період 2019 року.

"Тренд до зниження кількості скарг тримається весь 2020 рік", – зазначають у МТСБУ.

Найвищий рівень скарг зафіксований стосовно страхових компаній "Омега" (9,8%), "Мега-гарант" (5,0%) та "АСКА" (5,0%).

Жодної скарги не надійшло на роботу 7 страховиків: "Мотор-Гарант", "Інтер-Поліс", СТ "Гарантія", "ГРАВЕ Україна", "Скарбниця", "Колоннейд Україна", "АСКО-Медсервіс".

Що таке автоцивілка

Автоцивілка (або обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів, ОСЦПВ) – це страховий поліс автоцивільної відповідальності.

Водій повинен купити такий поліс до реєстрації авто, але не пізніше ніж через 10 днів після придбання транспортного засобу.

Автоцивілка покриває витрати виключно винуватця аварії (якщо власник полісу в'їде в інше авто, страхова компанія оплатить ремонт постраждалого автомобіля та лікування його водія. Це ж стосується випадків пошкодження нерухомості під час водіння авто).

Поліс автоцивілки не дає права на отримання компенсації на ремонт власного авто.

Коли інший водій, який має поліс автоцивілки, в'їхав в ваше авто, ремонт оплачує його страхова компанія (тобто страхова компанія винуватця).

Якщо в ДТП винні обидва водії – компенсацію виплачують обидві страхові компанії.

ЛIГАБiзнесIнформ


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/248753.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua