Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів Пульс, Урядова гаряча лінія 1545 та Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА

20 янв, 14:49

Всього за січень – грудень  2020 року до  сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 567 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 368 звернень (64,9 відс.);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 103 (18,17 відс.);
- щодо якості надання адміністративних послуг – 36 (6,35 відс.);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 18 звернень (3,18 відс.).
Крім того, 26 заявників висловили занепокоєння діями посадових осіб ГУ ДПС у Дніпропетровській області щодо можливих корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону України «Про запобігання корупції». За результатами перевірки інформація не підтвердилась.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень – грудень  2020 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 462 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу "Урядова гаряча лінія 1545" і 61 звернень, що надійшли від сервісу "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА".


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/249955.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua