23 апр, 14:21
Протягом січня – березня 2021 року Контакт-центром ДПС надано відповіді на 271,2 тис. звернень фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості звернень на 252,7 тис. надано відповіді у телефонному режимі, на 3,8 тис. – електронною поштою і факсом, 30 – з використанням автовідповідача та 14,7 тис. чатом в месенджерах.
Найчастіше платники зверталися з питань податку на додану вартість, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій, податку на доходи фізичних осіб, прав та обов’язків платників податків.
Суб’єкти господарювання та громадяни також мають можливість скористатися Базою знань – автоматизованою базою уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Її розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР).
Відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. З початку року фізичні та юридичні особи здійснили понад 1 млн відвідувань ЗІР.
База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Протягом січня – березня 2021 року з причини змін законодавства обмежено термін дії 840 уніфікованих запитань-відповідей та внесено 501 у новій редакції.
Нагадуємо, що приєднатися до чатів ДПС можна:
- з вебпорталу Державної податкової служби України, розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» https://tax.gov.ua/;
- з сайту Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (скорочено ЗІР) https://zir.tax.gov.ua/, або його мобільної версії.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/252167.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua