23 апр, 14:31
«Протягом першого кварталу поточного року на антикорупційний сервіс ДПС України «Пульс» звернувся 221 заявник Дніпропетровського регіону.
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС (далі – ГУ ДПС) – 125 звернень (56,6 %); щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 55 (24,9 %)», – зазначила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
Також, у січні – березні ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 174 звернення, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 5 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/252175.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua