24 май, 15:16
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
З січня по квітень 2021 року до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 200 звернень громадян, що на 54 більше, ніж за відповідний період 2020 року. Основні питання, які порушувалися громадянами, стосувалися контрольно-перевірочної роботи - 69 звернень (34,5%), консультацій з питань податкового законодавства - 58 звернень (29,0 %), обліку в Державному реєстрі – 15 звернень (7,5%).
Звертаємо увагу, що письмові звернення платників податків повинні бути оформлені згідно зі статтями 5 та 6 Закону України від 02 жовтня 1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами (далі – ЗУ № 393/96-ВР).
У разі незгоди з наданими відповідями, можливе оскарження їх в порядку, визначеному статтею 16 ЗУ № 393/96-ВР.
З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДПС створено спеціальну електронну поштову скриньку dp.zvern436@tax.gov.ua.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/252715.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua