16 июн, 15:23
Протягом січня – травня 2021 року до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 261 звернення, з них 261 заява, у тому числі 7 колективних звернень від 30 громадян.
Основні питання, які порушувалися громадянами, стосувалися контрольно-перевірочної роботи – 89 звернень (34,1%), консультацій з питань податкового законодавства – 85 звернень (32,57 %), обліку в Державному реєстрі – 34 звернень (13,03 %).
Нагадаємо, оформлення письмових звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами і доповненнями.
Звернення мають складатися державною (офіційною) мовою та адресуються контролюючому органу, його посадовим особам, якщо порушені у зверненні питання належать до їх компетенції. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДПС створено спеціальну електронну поштову скриньку dp.zvern436@tax.gov.ua.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/253324.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua