Ринок е-комерції України в 2020 р. зріс до $4 млрд - дослідження

03 июл, 18:00

Обсяг ринку електронної комерції в Україні в 2020 році зріс на 41% і досяг $4 млрд, що становить 8,8% від загального обсягу роздрібної торгівлі, випливає з дослідження Soul Partners, Baker Tilly Україна і Aequo за підтримки USAID.

Згідно з дослідженням, ринок е-комерції України зріс втричі за останні п’ять років і має перспективи збільшитися ще вдвічі в наступні п’ять років.

Як повідомляється в матеріалі, частка е-комерції у ВВП України становить 2,6%. Водночас в Україні низький рівень витрат на е-комерцію за рік в порівнянні з іншими країнами – близько $104, що пояснюється низькою купівельною спроможністю населення.

Найбільш розвиненими секторами е-комерції в Україні є електроніка та одяг, проте з кожним роком частка електроніки скорочується через зростання інших категорій, наголошується в дослідженні.

Так, обсяг електронної торгівлі одягом за підсумками 2020 року склав $291 млн, частка онлайн-продажів у структурі роздрібної торгівлі одягом склала 6,8%. Згідно з прогнозом, цей показник досягне 10% до 2023 року.

За даними дослідження, відносно новою категорією зі значним потенціалом зростання на українському ринку е-комерції стали продукти, куди також відносяться послуги з доставки готової їжі. Так, обсяг електронної торгівлі продуктів минулого року склав $150 млн грн.

Обсяг е-комерції меблів в Україні в минулому році склав $69 млн і зайняв 9,2% в структурі роздрібної торгівлі. Згідно з прогнозом, ця категорія торгівлі зросте в 1,7 разу в наступні три роки.

Більшість покупок в інтернеті українці здійснюють на маркетплейсах (63%), решту – в спеціалізованих онлайн-магазинах.

Инф. finance.ua


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/253544.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua