Інформаційна довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли протягом першого півріччя 2021 року

12 июл, 15:33

За січень – червень 2021 року до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 299 звернень громадян, з них 299 заяв, у тому числі 8 колективних звернень від 37 громадян.
Основні питання, які порушувалися громадянами, стосувалися контрольно-перевірочної роботи – 107 звернень (35,8 %), консультацій з питань податкового законодавства – 98 звернень (32,8 %), обліку в Державному реєстрі – 35 звернень (11,7 %).
Нагадаємо, оформлення письмових звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами і доповненнями.
Звернення адресуються контролюючому органу, його посадовим особам, якщо порушені у зверненні питання належать до їх компетенції. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДПС створено спеціальну електронну поштову скриньку dp.zvern436@tax.gov.ua.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/253855.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua