Єдиний підхід до організації та реалізації процесів адаптації новопризначених працівників - ДПС України проведено семінар

02 авг, 15:10

Здійснення в Україні структурних реформ, зокрема, реформи податкової служби України, вимагає високого рівня компетентності посадових осіб органів ДПС.
В сучасних умовах раціональне використання кадрового потенціалу полягає в повнішому виявленні і реалізації здібностей кожного працівника, підвищенні їх професійно – кваліфікаційного рівня за рахунок стимулювання і оцінки внеску кожного в кінцевий результат.
За організацією ДПС України, у форматах офлайн і онлайн, відбувся семінар за темою «Єдиний підхід до організації та реалізації процесів адаптації новопризначених працівників ДПС». Мета заходу – усвідомлення важливості ефективності системи адаптації, направленої на розвиток професійного потенціалу новопризначеного працівника, його поступове пристосування до нових професійних, організаційних, соціальних умов праці в органах ДПС.
Семінар відкрив в. о. Голови Державної податкової служби України Олейников Євген.
На заході присутні перший заступник  Голови Державної податкової служби України  Рубан Наталія, заступник Голови Державної податкової служби України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Калініченко Наталія, директор Департаменту кадрового забезпечення та розвитку персоналу ДПС Ящук Лариса, працівники служб кадрового забезпечення та розвитку персоналу територіальних органів ДПС, представники територіальних органів ДПС – наставники та новопризначені працівники, від Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) – начальник служби кадрового забезпечення та розвитку персоналу ГУ ДПС Лучиніна Лариса і фахівці ГУ ДПС.
Управління кадровим потенціалом – це важливіша функція будь-якої організації. Саме відповідне управління кадрами дозволяє забезпечити досягнення ефективності праці і максимальної трудової віддачі працівників. Отже, єдиний підхід до організації та реалізації процесів адаптації новопризначених працівників – пріоритет у роботі кадрової служби контролюючих органів.
В сучасних умовах кадровий потенціал слід розглядати як сукупні можливості і здібності кожного працюючого і програма адаптації базується на поступовому освоєнні нових соціально – професійних, організаційних умов праці та корпоративної культури ДПС.
Лучиніна Лариса зазначила, що кадрова служба ГУ ДПС для залучення молоді до роботи в органах ДПС проводить постійну активну роботу. Адже упродовж дії карантинних заходів, які скасували проведення конкурсів на зайняття посад державної служби, в ГУ ДПС утворилась значна кількість вакантних посад.
З моменту відновлення процедури проведення конкурсів ГУ ДПС було вжито низку заходів по забезпеченню укомплектування вакантних посад, насамперед, молодими фахівцями – випускниками вищих навчальних закладів.
Так, фахівцями ГУ ДПС проводились зустрічі зі студентами вищих навчальних закладів, податківці брали участь у ярмарках вакансій. Крім того, була налагоджена співпраця з територіальними центрами зайнятості
Також, з метою залучення молоді до команди ГУ ДПС було підготовлено серію мотивуючих відеороликів, головними героями яких стали молоді працівники ГУ ДПС, які ділились власним досвідом. Сьогодні ці ролики транслюються на YouTube, у Facebooк та Telegram, а також у вищих навчальних закладах міста та в центрах обслуговування платників Дніпропетровської області.
Вжиті заходи мали свої результати – молодь активно приймає участь у конкурсних відборах, які проводить ГУ ДПС, чим висловлює бажання працювати на користь держави.
На семінарі особливу увагу приділено наставництву у процесі адаптації новопризначеного працівника.
«Молоді спеціалісти схвалюють процес адаптації, зазначають його позитивні моменти та розуміють необхідність наставництва, надають високу оцінку роботи наставників», - підсумувала Лучиніна Лариса.
Семінар пройшов у форматі обміну досвідом щодо визначення ролі наставництва у подальшій роботі з молодими кадрами.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/254363.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua