Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів «Пульс», «Урядова гаряча лінія 1545» та «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА»

25 авг, 15:23

За січень – липень 2021 року до сервісу "Пульс"  на розгляд надійшло 450 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі -  звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс»  у 2021 році збільшилась на 37 одиниці (січень – липень 2020 року – 413 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 220 звернень (49%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 162 (36%);
- щодо якості надання адміністративних послуг – 27 звернень (6%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників - 14 звернень (3,11%).
Крім того, 8 заявників висловили занепокоєння діями посадових осіб ГУ ДПС у Дніпропетровській області щодо можливих корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону України «Про запобігання корупції». За результатами перевірки інформація не підтвердилась.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень – липень 2021 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд  382  звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу "Урядова гаряча лінія 1545" і 41 звернення, що надійшли від сервісу "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА". 
За відповідний період 2020 року на "Урядову гарячу лінію 1545" надійшло 283 звернення, а на сервіс "Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА" 32 звернення.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/254935.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua