10 сен, 15:44
«Протягом січня - серпня поточного року на антикорупційний сервіс ДПС України «Пульс» звернулося 500 заявників Дніпропетровського регіону.
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС (далі - ГУ ДПС) - 246 звернень (49,2 %); щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 173 (34,6 %)», – зазначила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
Також, протягом 2021 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 418 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 42 звернення, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/255332.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua