11 ноя, 10:22
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі dp.zvern436@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державних спеціалізованих сервісів «Урядова гаряча лінія 1545», «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» та «Пульс».
Так, за січень – жовтень 2021 року до ГУ ДПС надійшло 638 звернень громадян, з них: 638 – заяв, у тому числі 15 колективних звернень від 80 громадян.
Загальна тематика письмових звернень:
► контрольно-перевірочна робота – 191 звернення (29,94 %);
► консультації з питань податкового законодавства – 221 звернення (34,64 %);
► облік в Державному реєстрі – 55 звернення (8,62%);
► аграрна політика і земельні відносини – 68 звернень (10,66 %);
► інформування про ухилення від сплати податків – 29 звернень (4,54 %).
При цьому, за відповідний період 2020 року до ГУ ДПС надійшло 307 звернень.
Звертаємо увагу, що з урахуванням вимог Закону України від 17.03.2020 № 533-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19)», в ГУ ДПС на період здійснення карантинних заходів скасовано проведення особистих прийомів.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/257139.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua