Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України засобами сервісів «Пульс», «Урядова гаряча лінія 1545» та «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА»

12 ноя, 11:31

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) повідомляє, що за січень – жовтень 2021 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 565 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо, дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2021 році зменшилась на 41 одиниць. (січень – жовтень 2020 року – 606 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 276 звернень (49%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 190 (33,7%);
- щодо якості надання адміністративних послуг – 37 (6,6%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників – 17 звернень (3%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень – жовтень 2021 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд  479 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 50 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА». 
За відповідний період 2020 року на «Урядову гарячу лінію 1545» надійшло 400 звернень, а на сервіс «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» 46 звернень.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/257159.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua