25 ноя, 15:30
Китайські судновласники мають найдорожчий флот вартістю $191 млрд, станом на листопад 2021 року. На початку цього року пальма першості належала Японії, а два роки тому – Греції. Про це пише Sea News з посиланням на дані компанії VesselsValue.
Китайцям належить найбільший флот контейнеровозів, які останнім часом дуже зросли в ціні. Крім того, загалом з 516 нових контейнеровозів, замовлених з початку цього року, 46% буде побудовано для китайських компаній. За останні 10 місяців майже вдвічі зросла вартість балкерного флоту китайських судновласників – з $28 млрд до $53 млрд.
Друга країна за вартістю флоту, Японія, має у своєму розпорядженні судноплавні активи на $187 млрд. З січня 2021 року вартість флоту Японії зросла на $70 млрд. За даними агентства VesselsValue, зростання відбулося, завдяки балкерам, LPG-газовозам і автомобілевозам.
Греція вийшла на третє місце, змістивши США на рядок нижче. Вартість флоту грецьких судновласників зросла з $93,2 млрд на початку року до $145 млрд. Греція є найбільшим власником танкерного флоту, а вартість нових VLCC, Aframax'ів та Suezmax'ів на ринку зросла на 20-30% незважаючи на непросту ринкову кон'юнктуру та зниження ставок.
США опустилися з третього місця на четверте, сумарна вартість судноплавних активів американських судновласників оцінюється у $96 млрд. 58,3%, або $56 млрд із цієї суми припадає на круїзні судна. У США базуються найбільші круїзні компанії – Carnival та Royal Caribbean.
Сінгапур зберіг за собою п'яте місце вартістю судноволодіння на $25 млрд. Німеччина також залишилася на своєму шостому місці з флотом, який виріс у ціні з початку року на $34 млрд до $76,8 млрд.
Південна Корея піднялася на сьоме місце, потіснивши Велику Британію: сумарна вартість флоту збільшилася на $24 млрд до $58 млрд. Велика Британія опустилася на восьме місце, сумарна вартість судноплавних активів якої оцінюється у $54 млрд, що на 15 млрд вище, ніж на початку цього року.
Тайвань повернувся на дев'яте місце із судноплавними активами вартістю $47 млрд, з яких $32 млрд становить вартість контейнерного флоту. Норвегія опустилася на десяте місце, що головним чином пояснюється зниженням вартості офшорного флоту – бурових установок, допоміжних та спеціалізованих суден, що використовуються під час будівництва та облаштування інфраструктури родовищ.
Наталия Фреик
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/257565.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua