10 дек, 11:28
Організація якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС – одне з пріоритетних напрямів роботи податкової служби Дніпропетровської області.
Так, у січні – листопаді 2021 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 604 інформаційні картки зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2021 році зменшилась на 62 одиниці (січень – листопад 2020 року – 666 карток).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 300 звернень (49,7 %);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 197 звернень (32,7 %);
щодо якості надання адміністративних послуг – 39 звернень (6,46 %);
щодо роботи центрів обслуговування платників – 19 звернень (3,2 %).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
Крім того, у січні – листопаді 2021 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 507 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 53 звернення, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».
При цьому, за відповідний період 2020 року на «Урядову гарячу лінію 1545» надійшло 444 звернення, а на сервіс «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» 56 звернень.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/258058.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua