Як проводиться покупка товарів на електронних торгах

20 янв, 13:00

Придбати продукцію, яка необхідна для виробництва, можна за допомогою електронних торгів Прозорро. Цей сервіс дає можливість підібрати той різновид позицій, який необхідний, за привабливою ціною і в необхідному для компанії обсязі.

Як відбувається підбір

Вибрати позиції можна трьома способами. Вони дають змогу знайти продукцію, яка повністю задовольнить вимоги замовника.

  1. Ручний пошук. Цей варіант має суттєвий недолік, який полягає у великих витратах часу. Пошук здійснюється по всіх оголошеннях без винятку. Користувач переглядає кожен з них і отримує докладні відомості щодо виду товару, його якості, кількості та кваліфікації.
  2. Використовуючи фільтри. Цей варіант має на увазі проведення відбору за ключовими фразами або характеристиками, що задають основну тематику та наповнення оголошення. Такий пошук більш ефективний на відміну від попередньої версії, однак він має недолік у вигляді пропуску термінових позицій або виключення оголошення, яке не підійшло під фільтр або запит, але було б корисним для покупця.
  3. Оповіщення. Цей варіант найзручніший. Його використовує переважна більшість учасників торгів. Повідомлення налаштовуються за допомогою настройок в особистому кабінеті одразу після реєстрації. На основі вказаних даних система надсилатиме повідомлення про появу нових оголошень. Вони можуть приходити на електронну пошту компанії, яка вказується при реєстрації або у вигляді повідомлення в особистий кабінет.

Щоб доступ до всіх цих позицій був повноцінним, і користувач мав можливість реалізовувати всі процеси максимально швидко, можна встановити мобільний додаток. За наявності постійного доступу до інтернету, учасник торгів, може реагувати негайно на всі його позиції.

Етапи проведення торгів

Щоб процедура покупки пройшла успішно, обидві сторони мають виконати низку спеціальних етапів. Продавець має оформити оголошення, де вказується вид продукції, її особливості та класифікація. Додатково завантажується потрібна документація.

Покупець отримує повідомлення про продаж нової позиції і у разі задоволення всіх вимог відгукується на позицію. Після того, як усі охочі подадуть заявку на участь у торгах, запускається процес встановлення ціни.

Від початкової зазначеної вартості кожен із учасників може підняти суму на фіксований відсоток протягом одного кроку. Таких кроків за один раунд торгів може бути кілька. На одну позицію виділяється три раунди. У першому та другому етапі відсіюються ті, учасники, які вказали найменшу ціну. Усі продовжують торги.

Переможцем стає учасник, який запропонував найбільшу суму. Закритими торги будуть вважатися тоді, коли обидві сторони підпишуть договір на постачання товарів та продавець завантажить його відскановану версію на портал. Додатково туди відвантажуються документи, необхідні для посвідчення угоди.

На сайті Української Універсальної Біржі  можна докладніше дізнатися, як купувати товари на електронних торгах. Для цього варто перейти за посиланням та отримати всі необхідні відомості.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/259188.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua