
25 янв, 14:45
.jpeg)
Енергохолдинг Ріната Ахметова ДТЕК законтрактував чотири додаткові судна класу Панамакс з імпортним вугіллям зі США та Колумбії, які прибудуть до України у лютому–березні. Про це повідомляє пресслужба ДТЕК.
Вугілля з додаткових Панамаксів поповнить склади українських ТЕС, йдеться у повідомленні.
Загальну кількість постачань ДТЕК морем збільшено до 13 суден, а обсяг імпортного вугілля – до 858 000 тонн.
Поки що ДТЕК провів дев'ять морських постачань з імпортним вугіллям. Перше судно, законтрактоване компанією для потреб державних ТЕС Центренерго, прибуло в Україну 20 листопада.
Інші призначені для потреб теплоелектростанцій ДТЕК Енерго. Це дозволило збільшити запаси вугілля на ТЕС компанії до 548 000 тонн.
Протягом вересня-грудня 2021 року ДТЕК було імпортовано 880 000 тонн вугілля.
Обсяги вже законтрактованого компанією імпортного палива перевищили 1,3 млн тонн.
У 2021 році видобуток на шахтах ДТЕК Енерго склав майже 17 млн тонн вугілля. За попередніми даними, за аналогічний період на ТЕС компанії було спалено 14,5 млн тонн палива, з якого 84% – вугілля власного видобутку.
"Імпорт вугілля є тимчасовим заходом. Він дозволяє покрити його дефіцит через максимальне навантаження на наші ТЕС. Однак у наших пріоритетах залишається власний видобуток", – прокоментував генеральний директор ДТЕК Енерго Ільдар Салєєв.
Роман Брыль
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/259294.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua