Протягом 2021 року контакт-центром ДПС опрацьовано 977,3 тис. звернень платників

28 янв, 11:25

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Протягом 2021 року Контакт-центром ДПС прийнято 977,3 тис. звернень фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості звернень 920,7 тис. отримано у телефонному режимі, 10,7 тис. – електронною поштою і факсом, 0,1 тис. – з використанням автовідповідача та 45,8 тис. чатом в месенджерах.
Найчастіше платники зверталися з питань єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податку на доходи фізичних осіб, стану обробки електронної звітності, податку на додану вартість, єдиного податку та порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Суб’єкти господарювання та громадяни також мають можливість скористатися Базою знань – автоматизованою базою уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Її розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР).
Відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. З початку року фізичні та юридичні особи здійснили майже 3,2 млн відвідувань ЗІР.
База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Протягом січня – грудня 2021 року з причини змін законодавства обмежено термін дії 1 247 уніфікованих запитань – відповідей та внесено 1 530 у новій редакції.
Нагадуємо, що приєднатися до чатів ДПС можна:
- з вебпорталу Державної податкової служби України, розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» https://tax.gov.ua/;
- з сайту Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (скорочено ЗІР) https://zir.tax.gov.ua/, або його мобільної версії.
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
 
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/560784.html


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/259429.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua