Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів «Пульс», «Урядова гаряча лінія 1545» та «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА»

11 фев, 11:15

Організаційно-розпорядчому управлінню Головного управління ДПС України (далі – ГУ ДПС) доручено організацію якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС.
Всього за січень 2022 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 29 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2022 році зменшилась на 54 одиниці (у січні 2021 року – 83 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 12 звернень (41,38 %);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 10  звернень (34,49 %);
щодо якості надання адміністративних послуг – 5 звернень (17,24 %);
щодо роботи центрів обслуговування платників – 2 звернення (6,9 %).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
Крім того, за січень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 40 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 3 звернення, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».
При цьому, за відповідний період 2021 року на «Урядову гарячу лінію 1545» надійшло 51 звернення, а на сервіс «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» – 3 звернення.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/259845.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua