12 май, 14:33
Криворізькою північною ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – Криворізька північна ДПІ ГУ ДПС) нещодавно, з метою забезпечення зручних та доступних умов для отримання послуг і сервісів фізичним та юридичним особам, розширення кола суб'єктів звернень, здійснено виїзд мобільного ЦОПу до Прозорого офісу соціальних послуг Тернівської районної у місті ради (далі – Прозорий офіс) за адресою: Дніпропетровська область, Тернівський район, вул. Ухтомського, 23.
У Тернівському районі м. Кривого Рогу мешкають 82,8 тис. осіб, загальна площа району становить 76, 2 кв. кілометрів.
Роботу мобільного ЦОПу забезпечено начальником Криворізької північної ДПІ ГУ ДПС Ганною Позняковою, заступником начальника Криворізької північної ДПІ ГУ ДПС Ігорем Тимченком та модератором Юлією Поляковою – старшим державним інспектором Криворізької північної ДПІ ГУ ДПС.
Специфіка роботи мобільного ЦОПу полягала у тому, що більшість відвідувачів – це внутрішньо переміщені особи, які перемістилися з територій адміністративно-територіальних одиниць, на яких проводяться бойові дії.
Ганна Познякова ознайомила відвідувачів Прозорого офісу з переліком адміністративних послуг, які можна отримати безпосередньо у мобільному ЦОПі, та які документи потрібно мати при собі для отримання тієї чи іншої послуги, а також, проінформувала присутніх, з яких ще питань можна звернутись до представників податкової служби. Крім того, до уваги відвідувачів були доведені графік роботи ЦОПу Криворізької північної ДПІ ГУ ДПС та номери телефонів, за якими можна отримати фахову податкову консультацію.
У платників податків особливу зацікавленість викликали питання сплати податків в період воєнного стану, зокрема, норми діючого законодавства, якими регламентовані питання нарахування та сплати земельного податку, орендної плати за землю; податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; визначення пільгової категорії платників податків, а також, питання щодо термінів подання звітності тощо.
Ігор Тимченко у ході спілкування зауважив, що для зручності, комфортності платників податків в умовах дії правового режиму воєнного стану сервісне обслуговування платників податків (платників єдиного внеску), зокрема, надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування здійснюється органами ДПС незалежно від місця обліку платника податків.
Модератор мобільного ЦОПу Юлія Полякова надала консультації з питань формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, зокрема заповнення заяв за формами № 1ДР, № 5ДР та № 10ДР. Крім того, надала консультації щодо роботи «Електронного кабінету» та переваг в його використанні. Представник податкової служби звернула увагу учасників заходу, що для роботи з сервісом «Електронний кабінет» необхідно мати кваліфікований електронний підпис та наголосила на тому, що кожен має можливість отримати безкоштовні кваліфіковані електронні підписи в пункті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС за адресою: м. Кривий Ріг, просп. Героїв – підпільників, буд 42 (Криворізька північна ДПІ ГУ ДПС).
За результатами роботи мобільного ЦОПу, працівниками податкової інспекції здійснено обслуговування 34 фізичних осіб, з яких, 18 надано адміністративні послуги (прийнято 11 заяв за формою № 5ДР, 7 – за формою № 1ДР), прийнято 5 податкових декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація) з метою реалізації права на податкову знижку за наслідками звітного 2022 року (здобуття освіти в вітчизняних закладах навчання). Всі інші відвідувачі отримали усні консультації сфери оподаткування. Всі платники податків в ході роботи мобільного ЦОПу були забезпечені безкоштовними бланками заяв, деклараціями та актуальною друкованою продукцією.
У ході роботи мобільного ЦОПу проведено зустріч з начальником управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради Оксаною Каретіною та начальником відділу з питань організації надання соціальних послуг цього управління Наталією Романовською, під час якої обговорено питання подальшої взаємодії в питаннях обслуговування відвідувачів Прозорого офісу. Оксана Каретіна висловила слова подяки, зауваживши, що в їхньому районному управлінні взято на облік майже 4 тис. внутрішньо переміщених осіб із 12 областей України, які потребують, у тому числі, і інформаційної допомоги різних служб міста.
У приміщенні Прозорого офісу на інформаційному стенді розміщено листівку з переліком адміністративних послуг та контактними телефонами зв’язку податкової інспекції, а також листівку про те, що надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування органами ДПС здійснюється незалежно від місця обліку платника податків.
Представники податкової служби зауважили, що всі охочі, у разі необхідності, мають можливість звертатись як до Прозорого офісу, так і безпосередньо до контролюючого органу, наголосивши, що на період воєнного стану чергування у Прозорому офісі буде відбуватись щосереди.
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/261136.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua