Яким чином споживачі товарів (послуг) можуть повідомити про порушення у сфері роздрібної торгівлі?

16 май, 10:22

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що покупці мають можливість звернутись до ДПС у разі:
▪ відмови суб’єктами господарювання щодо можливості розрахунків за придбані товари (послуги) платіжною карткою;
▪ незастосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків за продаж підакцизної продукції;
▪ продажу алкогольних напоїв, у разі заборони такого продажу місцевою адміністрацією, під час дії воєнного стану тощо;
▪ інші порушення.
При інформуванні про факти порушень необхідно:
▪ представитись: вказати прізвище та ім’я особи, яка телефонує;
▪ повідомити зворотні дані для зв’язку (інформування): поштову адресу та контактний телефон;
▪ надати чітку інформацію про порушника: повну адресу об’єкта (населений пункт, назву вулиці та номер будинку (споруди), назву зупинки тощо), назву об’єкта (супермаркет, магазин, кіоск тощо), назву суб’єкта за можливості;
▪ чітко вказати, яке порушення виявлено.
Отримана інформація буде обов’язково взята до уваги та використана при організації контрольно-перевірочної роботи для усунення суб’єктами господарювання порушень.
Номери телефонів, за якими можна повідомити про виявлені порушення:
0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів).


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/261206.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua