Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів «Пульс», «Урядова гаряча лінія 1545» та «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА»

10 июн, 11:02

Організація якісного та своєчасного розгляду інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт-центру ДПС важливий вектор роботи податкової служби Дніпропетровщини.
Так, у січні – травні 2022 року до сервісу «Пульс» на розгляд до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 70 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2022 році зменшилась на 313 одиниць (січень – травень 2021 року – 383 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
► щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 33 звернення (47,14%);
► щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 18 звернень (25,7%);
► щодо якості надання адміністративних послуг – 7 звернень (10%);
► щодо роботи центрів обслуговування платників – 6 звернень (8,58%).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
Впродовж січня – травня 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 91 звернення, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 4 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА». 
При цьому, за відповідний період 2021 року на «Урядову гарячу лінію 1545» надійшло 271 звернення, а на сервіс «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» – 18 звернень.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/262067.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua