15 июн, 12:00
Внаслідок російської агресії Україна фактично повністю втратила власне виробництво палива, нині в країні є лише імпортоване. Однак завезеного пального не вистачає для задоволення попиту, тому дефіцит зберігається та триватиме до кінця війни.
Про це повідомляє ТСН із посиланням на експертів ринку палива.
Український внутрішній ринок повністю залежить від імпорту бензинів та ДП переважно з Європи, відповідно і ціни на пальне в Україні зросли до європейського рівня. Експерти вважають, що такий рівень вартості збережеться і надалі.
Основний обсяг бензину в країну завозять залізницею та бензовозами, також невелику частину доставляють річкові танкери Дунаєм. Імпорт палива до України вже б'є рекорди. За словами Міністра економіки Юлія Свириденко, 11 червня в Україну завезли 30 тисяч тонн палива, що стало максимальним добовим показником.
З'ясувалося, що країни Євросоюзу вже не справляються із запитами України.
"Нам доводиться буквально вигризати завезення", – розповів директор консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн.
У свою чергу, директор Центру досліджень енергетики Олександр Харченко наголошує, що низьких цін на паливо в Україні більше не буде. У країні тепер вартість бензину та ДП досягла європейського рівня. Надалі, за його прогнозами, вона збережеться на рівні 1,5 євро за літр.
Нагадаємо, за словами Куюна, постачання дизельного палива в Україну вийшли на прогнозований рівень споживання, а постачання бензину становлять 60-70% від потреб ринку.
У свою чергу засновник групи "Прайм" Сергій Леушкін зазначає, що постачання бензину в країну суттєво збільшилося, а дефіцит на бензин зберігається переважно у східних областях.
Віта Молодан
Інф. delo.ua
Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/262203.html
Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua