Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, засобами сервісів «Пульс», «Урядова гаряча лінія 1545» та «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА»

12 июл, 10:26

За січень – червень 2022 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 125 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року загальна кількість звернень платників податків на «Пульс» у 2022 році зменшилась на 299 одиниць. (січень – червень 2021 року – 424 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
щодо роботи  структурних підрозділів ГУ ДПС – 36 звернень (28,8 %);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 21 (16,8 %);
щодо якості надання адміністративних послуг – 7 (5,6 %);
щодо роботи центрів обслуговування платників – 7 звернень (5,6 %).
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
За січень – червень 2022 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 111 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 6 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».
За відповідний період 2021 року на «Урядову гарячу лінію 1545» надійшло 325 звернень, а на сервіс «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА» – 30 звернень.


Адрес новости: http://e-finance.com.ua/show/263071.html



Читайте также: Новости Агробизнеса AgriNEWS.com.ua